Get Adobe Flash player

Taboleiro de anuncios

Sallenet

PROYDE: 25 años

PROYDE: 25 años

Archivos

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Lema do ano

Nas nosas mans está: lema de La Salle 2014-15

Facebook

Talleres de Outono

Aviso respecto á Volta Ciclista (día 10 de septembro)

Segundo as recomendacións do Negociado de Educación do Concello de Ferrol e atendendo a Normativa da Inspección Educativa de Ferrol, con motivo da celebración da Volta Ciclista a España na que a etapa do vindeiro día 10 percorrerá a nosa cidade e co obxecto de facilitar a asistencia á mesma e os problemas de tráfico que se poidan ocasionar, recoméndanos adiantar o horario de saída do alumnado ás 12 h.

Polo tanto o horario do primeiro día de colexio queda da seguinte maneira:

CURSO

HORA DE ENTRADA

HORA DE SAÍDA

Educ. Inf 3 ANOS

GRUPO A

9: 30   h

10: 30 h

Educ. Inf 3 ANOS

GRUPO B

10: 45 h

11: 45 h

Educ. Inf   4 e 5 ANOS

11: 00 h

12: 00 h

1º a 6º de Educación

Primaria

10: 30 h

12:00 h

Disculpade as molestias. Sigue leyendo

Convocadas as axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso 2014-2015

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte convoca as axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso 2014-2015.

Convocan axudas individualizadas para:

  • Axudas directas para o alumnado incluíndo o afectado por TDAH (Trastorno por déficit de atención e hiperactividade) que requira por un periodo da súa escolarización ou ao longo de toda ela, determinados apoios e atencións educativas específicas derivadas de discapacidade ou trastornos graves de conduta.
  • Subsidios por necesidades educativas especiais derivadas de discapacidade ou trastorno grave de conduta para familias numerosas.
  • Axudas para programas específicos complementarios á educación regrada para alumnado con necesidade específica de apoio educativo asociado a altas capacidades.

Os requisitos para a obtención das axudas, así como as clases e cuantía das mesmas aparecen detallados no BOE do sábado 12 de xullo de 2014. O prazo para a presentación de solicitudes remata o 30 de setembro de 2014.

Para esta convocatoria o Ministerio de Educación  recomenda que se faga a solicitude por vía telemática a través da sede electrónica do Ministerio na dirección https://sede.educacion.gob.es no apartado correspondente a “trámites y servicios”.

Para as familias que non poidan acceder á solicitude pola vía telemática existe a posibilidade de realizar a solicitude cubrindo o impreso proporcionado.

Nas seguintes ligazóns tedes os documentos necesarios: Sigue leyendo

Profesores innovadores y en continua formación

Durante diversas jornadas de la pasada semana, entre el 26 y el 29 de agosto, profesores del Colegio La Salle de Ferrol se han formado en diversos cursos celebrados en Santiago, Palencia y Valladolid en pedagogías y planes innovadores en los que los Centros La Salle llevan profundizando en los últimos años.

  • Las profesoras de Infantil han compartido dos jornadas de trabajo en Aprendizaje Cooperativo e Inteligencias Múltiples en Santiago de Compostela.
  • Responsables del Programa Hara de los diversos Centros y docentes que afianzarán este plan de interioridad han contado, también, con dos días de trabajo en Palencia.
  • En Valladolid, profesores de todas las etapas participaron en un curso sobre aprendizaje cooperativo para colegios La Salle del sector. Esta formación se ha centrado en dos aspectos: la evaluación a través de rúbricas y los proyectos interdisciplinares, además de compartir tiempos en grupos para conocer experiencias, exponer dificultades y logros que se han tenido a lo largo del curso pasado.
  • Por último, todos los profesores han trabajado, en colaboración con especialistas del Liceo Sorolla de Madrid, la gestión del aula a partir del método Kagan.

Sigue leyendo

SalleJoven en Bujedo 2014

IMG_6424Durante el mes de julio los grupos de SalleJoven de Galicia, Asturias, Castilla y León yCantabria han disfrutado de diversas actividades en Bujedo, al norte de la provincia de Burgos. En los siguientes enlaces se pueden ver fotos y vídeos de estas actividades:

Reponemos fuerzas durante las vacaciones para volver el próximo curso con muchas más actividades de SalleJoven: ¡os esperamos!

Sigue leyendo

Graduación 2013-14

El viernes 20, tuvo lugar en el Colegio La SalleDSC_0251, el Acto de Finalistas correspondiente a la 15ª Promoción de los alumnos de 4º de Secundaria del centro.

En la celebración, en la que participaron además de los propios… Sigue leyendo

Acto de Graduación en la Escuela Infantil

resized_DSC_0099El miércoles 18 de junio, se celebró la graduación de los alumnos de 2-3 años de la Escuela Infantil. El curso tocaba a su fin y había que despedir con un acto especial a los 32 alumnos que ya no… Sigue leyendo

Cara ao mar 2014

Cara ao mar 2014A nosa revista e memoria escolar Cara ao mar, está xa lista para ler en papel, que se entregará a todas as familias, e en formato electrónico, nesta páxina web.

Con moitas fotos e informacións de todas as etapas educativas do Colexio, recolle os aspectos máis importantes do curso 2013-2014, preto a rematar. Nela colaboraron todos os profesores e clases, polo que é un fiel reflexo do noso traballo e estudo.

Como no pasado ano, tedes dúas posibilidades para ler a revista en internet, con cores:

Esperamos sexa do voso agrado. Grazas a todos os que fixeron posible ter unha revista tan chea da harmonia de cores deste ano!

Sigue leyendo

Cara ao mar 2014

Excursión de la Escuela Infantil a la Factoría de la Armada

resized_SAM_3714El pasado viernes 13 de junio los niños y niñas de 2 años de la Escuela Infantil hemos vuelto a salir de las aulas para realizar otra excursión y conocer nuevos entornos.

Esta vez hemos tenido la ocasión de pasar una jornada en la Factoría de Subsistencias de la Armada, donde nos enseñaron todo el procedimiento de la elaboración del pan y conocimos cuál es el proceso completo para obtener este rico alimento.

La experiencia comenzó con un divertido viaje en autobús desde Caranza hasta el Puerto, en el que pudimos contemplar el paisaje y comentar un montón de detalles de nuestra ciudad. Sigue leyendo