Get Adobe Flash player

Taboleiro de anuncios

Sallenet

PROYDE: 25 años

PROYDE: 25 años

Archivos

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Lema do ano

Nas nosas mans está: lema de La Salle 2014-15

Facebook

Samaín en la Escuela Infantil

resized_SAM_5959En la Escuela Infantil hemos vivido una semana terrorífica. Durante estos días realizamos diferentes actividades y talleres que han ayudado a los más pequeños a conocer esta festividad y a transformar el miedo en susto  y las pesadillas en risas… Sigue leyendo

Segunda tarde lúdica na ESO

Hoxe, mércores 29 de outubro, tivo lugarIMG-20141029-WA0055 a segunda tarde lúdica na ESO. É unha tarde adicada a Voz Natura coordinada por Lorena e Mª Jesús.

Nesta actividade estiveron elaborando por parellas mini-hortos colgantes con materiais de refugallo. Todos os alumnos… Sigue leyendo

Tarde de Samaín

Durante a tarde do martes celebramos o  SamaínSamaín 2014 (156) no Centro. Houbo unha  festa, disfraces e moitos xogos e diversión. Tivemos de todo:

Obradoiro de maquillaxe: todos os que se achegaron aí tiveron as caras máis terroríficas da festa.

Obradoiro de froitos de outono: houbo pezas que se fixeron que parecen artesanía do máis alto nivel.

Xogos tradicionais: os rapaces (e non tan rapaces) probaron xogos coma os zancos, a zoadeira, tres en raia, saca pauciños, petanca, catro recunchos e a buxaina (era de admirar a cara dalgún pai facendo bailar a buxaina diante do seu fillo).

Concurso de cabazas: fíxose un concurso para as cabazas que trouxeron feitas de casa e para as que se fixeron durante esa tarde no colexio. Canta creatividade!

Como remate de todo, tomamos un chocolate con biscoitos que nos facilitaron as nais da ANPA e fixemos un desfile con todos os disfrazados. Como vedes unha tarde do máis orixinal.

E para os alumnos da ESO tivemos os English Halloween Games… Sigue leyendo

2º Ciclo de Primaria no Colexio Mosteiro de Caaveiro e no Museo Etnográfico da Capela

3º e 4º na Capela (18)O mércores 22 de outubro os alumnos/as de 2º ciclo de E.P fomos visitar o colexio da Capela. Os nenos e nenas de 4º E.P  deste colexio tiñan preparados para nós algúns xogos populares dos que teñen recollidos no seu  proxecto “Brinquedos”. Ao rematar ensináronnos un  xogo etíope chamado “Arrastres”. Pasamos unha mañá moi divertida. Antes de comer vimos a exposición de xoguetes Africanos que lles doaron. É incríble, canta creatividade!!!

Despois de xantar compartimos un ratiño de xogo cos nenos do colexio antes da visita ao Museo Etnográfico. Alí puidemos ver a maneira de vivir dos nosos antepasados e os seus costumes. Canto tiñan que traballar!!!

Aprendemos moitas cousas e pasámolo moi ben, como podedes ver nas seguintes fotos… Sigue leyendo

Primeira tarde lúdica na ESO

Hoxe, luns 27 de outubro, deronIMG-20141027-WA0013 comezo as actividades lúdicas que estamos a facer este ano como novidade nas tardes da ESO. Iniciamos a semana coas actividades de carácter deportivo organizadas por Quique e tiveron unha boa acollida de alumnos.

Velaquí unha mostra de como resultou a actividade… Sigue leyendo

¡El otoño ha llegado a la clase de 3 años!

resized_DSC_0028El Otoño ya está aquí, las hojas del los árboles se caen, el paisaje cambia de color, empieza a hacer más frío, una nueva estación nos visita , nuevos olores, nuevos sonidos ( viento, lluvia, hojas secas…), y como no, nuevos sabores con comidas típicas .

Para celebrarlo los niños y niñas trajeron al cole frutos de la temporada como : granadas, kakis, almendras, avellanas, nueces, manzanas, mangos, chirimoyas…

¡Mmmmm que ricos estaban y que bien lo hemos pasado!

Aquí os dejamos unas fotos de nuestro “Festín Otoñal“. Sigue leyendo

Agricultura Familiar: Alimentar al mundo, cuidar el planeta

dia_alimentacion_OCT_2014_01El 16 de octubre es el Día Mundial de la Alimentación, con el lema “El consumo de los ricos, empobrece a los pobres”. En la campaña de sensibilización de este curso escolar 2014–15 en PROYDE hacemos una llamada a ser conscientes de que nuestra manera de consumir, tal vez de manera indirecta pero no menos culpable, desprecia y maltrata a muchas personas pobres, pasa por encima de sus derechos más elementales, hace que su situación sea cada día más penosa y anula sus posibilidades de futuro desarrollo, imposibilitando un futuro más justo y luminoso.

Porque, en gran cantidad de casos, esos pueblos empobrecidos viven en hábitats ricos y repletos de posibilidades de todo tipo; sin embargo, están siendo esquilmados por las actuaciones de las sociedades del norte, en las que un consumo, lo más alto y desbocado posible, es esencial para que su propia economía mantenga su óptima salud y perspectivas. Y ahí entramos nosotros/as, consumidores/as de las sociedades opulentas, que no nos paramos a considerar las consecuencias de nuestros actos. Y es que el acto de consumir no es nada inocente…

Resultaría del todo imposible hacer partícipes de la cómoda e insolidaria forma de vida de Sigue leyendo

Charla “novas tecnoloxías” para as familias

O martes 21 ás 16:00 h, como complemento ás charlasCharla padres NT (13) que tiveron os nosos alumnos de 5º-6º de EP e ESO, o inspector Javier Seijas da comisaría da Policía Nacional de Ferrol achegouse ao noso Centro para  compartir coas familias dos nosos alumnos todos aqueles consellos  que deberiamos saber e aplicar  para que nós, e os nosos fillos, fagamos un uso responsable e seguro das novas tecnoloxías.

A charla resultou moi amena e ao final houbo unha rolda de preguntas do máis interesante.

Graciñas ás familias pola súa participación e ao inspector Javier Seijas pola súa dispoñibilidade e cercanía.

Esperamos que todo fose do Sigue leyendo

Ambositra, escuelas en red

El pasado domingo se emitió el último de los reportajes grabados por el programa de TVE Pueblo de Dios en Madagascar, donde se narra la vida y trabajos de PROYDE y la red de escuelas La Salle en ese país.

Ambositra está en mitad del altiplano malgache. 270 kilómetros al sur de Antananarivo, la capital del país. Más de la mitad de la zona está despoblada. El número de habitantes en toda la región apenas llega a cienmil. Los trabajos de artesanía en madera y la famosa marquetería malgache son propios de esta zona. Su mercado es conocido en todo el país. La capital de la provincia de Ambositra podría considerarse como una ciudad escolar. Su población se duplica durante el curso. Facilmente pasa de los 20.000 a los 40.000 habitantes. Aquí vienen a continuar sus estudios alumnos procedentes de Sigue leyendo

Talleresgratuitos